петък, 21 декември 2007 г.

Весели Коледни празници на всички!


Наистина вече Коледа е във въздуха, буквално я подушвам, навсякъде е едно такова светло и празнично...По цял ден слушам (и пея!!! - за голям ужас на някои хора....) коледни песни, по десктопа ми светят елхички, мигат светлинки, дори цялостната визия на горкия ми компютър е подчинена на коледното настроение- ама много е сладък коша, а пък скролерите са като ония пръчки, дето ги дават по филмите на еленчетата на дядо Коледа да ги ближат....
Абе, изобщо потопена съм изцяло в матрицата - както би казал един мой бивш шеф. Вчера ходих на представянето на новата му книга и там стана въпрос за това- че всъщност младото поколение (към което се причислих без капка свян) всъщност живее в една безкрайна измислена действителност, подчинена на разни маркетингови стратегии за притъпяване на сетивата, или по-точно настройването на всички мозъци да работят на едни и същи вълни - тези на едно безлично консуматорско общество.
После се позамислих - абе....всъщност, защо на мен пък ми е някак си удобно в този начин на живот -в смисъл определено за някои неща се радвам, че за момента стоят по този начин, а не както са стояли примерно преди 20 години, да речем -това значи ли, че със страшна сила съм се приземила в центъра на тази програмираност и съм станала проводник на нечии чужди идеи за живота......
Но това не са някак си мисли подходящи за предколедна еуфория. Има си моменти, в които просто трябва да се приемат нещата, каквито са и всъщност най-важното е да си в синхрон със текущата ситуация. "Не оцелява нито най-силния, нито най-умния, а най-приспособимия", както ни напомниха наскоро че е казал мъдрият чичко Дарвин.
Така че пожелавам на всички Весела Коледа, много щастие, любов и прекрасни моменти! Красивото е у всеки у нас, нека отворим сърцето и ума си, защото хубавите неща за само за тези, които са готови и имат куража да се борят за тях, търпението да ги получат и мъдростта да им се наслаждават пълноценно!

Merry Christmas and a very Happy New Year!

Няма коментари: