петък, 21 май 2010 г.

Урок по френски

Говорим си с детето на моя приятелка, докато тя прави кафе в кухнята. Преди това ставаше въпрос как те в детската градина ще учат английски и колко е хубаво да се знаят чужди езици. Приятелката ми усилено ме хвали, че знам и френски. Малкият ме гледа подозрително и изведнъж изтърсва:
- Как е на френски „Франклин”?
- ??!! (аз)
Усетил сериозната пробойна в моите знания, той продължава упорито:
- А как е „Бен тен”? А Тинки-Уинки?
Едва се сдържам да не прихна. Хлапето усеща, че се е получила някаква смешка и заподскачва около мен, припявайки си:
- А как е „Х-мен”, а Хана Монтана, а Спайдърмен.......
Ако мога да перифразирам Камен Донев, идваше ми да отида и пак да я завърша френската гимназия....Ей, на какво ни (или по-скоро НЕ ни)учат в училище...

Няма коментари: